© 2017 by Grand Staff Proudly created with Wix.com

פרק 1 בסדרה: דרכים בהן ארגון עם עובדים מגוונים מפספס את הפוטנציאל שלהם בלי לדעת בכלל…

April 25, 2018

 נעים מאוד, המגוונת.

אולי בהזדמנות אפרסם איזה שיר או סיפור על הגיוון האישי שלי ואולי לא אבל מה שחשוב הוא שאני כאן למענכם.

אז אתם כבר יודעים שיש פוטנציאל לצמיחה עסקית של הארגון רק בזכות היותו מגוון.

אבל..

 

או שאתם לא יודעים איך ולא מצליחים למרות השקעת משאבים עצומים, או שכבר גייסתם עובדים מכל הקבוצות המגדריות,אתניות,תרבותיות ובגילאים שונים לשם המצוינות…

וקיבלתם רק קשיים!

לא פייר!

אז הכנתי לכם סדרת טיפים לגבי טעויות נפוצות של מקבלי ההחלטות, אשר בולמות את השתלבות העובדים המגוונים ותרומתם לעשייה משותפת:

לתשומת ליבכם, הטיפים יפורסמו פעם בשבוע

 

סדרת הטיפים שלי מיועדת למנהלי משאבי אנוש ומנכל"ים יקרים, באהבה כמובן.

ונתחיל בטיפ הראשון:

 

"אנחנו לא אוהבים להיות האותיות קטנות למטה"

 

ארגון שמבקש לגייס עובדים מקבוצות תרבותיות שונות,אשר יהיו מקצועיים ומתאימים לעבודה, צריך לדעת שכבר מרגע פרסום הדרישה, יש לפנות לקהל היעד אותו אתם מחפשים.

אז הנה לנוחותכם, הטעויות הנפוצות:

 

מודעת דרושים המנוסחת בעברית בלבד- לא טוב! אם אתם רוצים יותר עובדים ערבים למשל או כל דבר יפה אחר שקיים בעולם הזה, השקיעו בבקשה בשפה המתאימה ופרסמו מודעות בשפה הערבית. זה לא אומר שהעובד הפוטנציאלי לא יודע לקרוא עברית, זוהי פשוט פסיכולוגיה חיובית המאותתת: אנחנו מעוניינים בך! ניסחנו את המודעה במיוחד בשבילך! "לעשות את" ולא רק "לדבר על"..

 

לבטא רעיונות שהם אטרקטיביים לקבוצת הרוב בלבד- לא מושך אותנו! "סביבת עבודה דינאמית" זה מושך למישהו אחד ולא למישהי אחרת, סקר שוק קצר על קהל העובדים שאתם מעוניינים לגייס יעזור להגדיר מה מושך מועמדים מקבוצות שונות ולמשוך את העובדים המושלמים עבורכם. המודעות שלכם כוללות היבטים שיווקיים נכון? שווקו בנפרד לקבוצות אתניות ותרבותיות שונות. השקעה בשיווק נכון למציאת העובד הנכון חוסכת לכם המון כסף בעתיד… (לא צריכה להזכיר לכם כמה נשפך על תחלופת עובדים, נושא כאוב).

 

לכתוב באותיות קטנות בסוף מודעה שאתם מזמינים מועמדים מגוונים, ערבים,חרדים, יוצאי אתיופיה להגיש מועמדות - לא מספיק!

זה מזכיר למעשנים שזה הורג, לאוהבי המתוק שזה לא בריא, לאוהבי כדור הארץ שהחומרים רעילים ובתור מגוונת אני יכולה להגיד לכם שזו לא אסוציאציה שעושה לנו חשק.

יתכן וישנם מועמדים שירגישו שאתם משדרים מסר אותנטי של הזמנה. אחרים יחושו שזה מתייג אותן בתור ׳אחרים׳, שמדובר במס שפתים ולא יעודד אותם כלל.

זה לא שזה לא טוב, אבל לחלוטין לא מספק.

אז ...

 

השקיעו בכמה גרסאות של מודעות דרושים המנוסחות נכון ובשפה המתאימה ותתפלאו מה זה יכול לחולל…

יש לכם עוד שאלות?

המגוונת והצוות שלה כאן לענות לכם בכל זמן

Share on Facebook
Share on Twitter
Please reload

Please reload

Archive
Please reload

Search By Tags
Please reload

Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square